جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار می کند

نشست مشترک مدیر ستفا مرکزی و مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی

برگزاری نشست هم افزایی مدیر ستفا مرکزی و مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۱ کد : ۲۷۲۱۹ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در نشست هم افزایی با مسئولین بسیج سازندگی سپاه روح الله استان با تشریح مجموعه فعالیت های جهاددانشگاهی و طرح ملی مشاغل خانگی در استان، عنوان شد طرح ملی مشاغل خانگی در راستای رونق اقتصاد خانواده و تحقق شعار سال در سه فاز شناسایی مزیت های استان، توانمندسازی و اتصال به بازار کار اجرا می شود و در همین راستا فروشگاه های اینترنتی برای ایجاد فروش محصولات متقاضیان و پیشرانان این طرح راه اندازی شده است.
نشست مشترک مدیر ستفا مرکزی و مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی

 

بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پور مدیر ستفا مرکزی در نشست هم افزایی با مسئولین بسیج سازندگی سپاه روح الله استان با تشریح مجموعه فعالیت های جهاددانشگاهی و طرح ملی مشاغل خانگی در استان، گفت: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کسب و کارها و ایجاد مشاغل خانگی، این طرح ملی همزمان با سراسر کشور در استان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی مشاغل خانگی در راستای رونق اقتصاد خانواده و تحقق شعار سال در سه فاز شناسایی مزیت های استان، توانمندسازی و اتصال به بازار کار اجرا می شود، افزود: در همین راستا فروشگاه های اینترنتی برای ایجاد فروش محصولات متقاضیان  و پیشرانان این طرح راه اندازی شده است.

غنی پور بیان کرد: استفاده از ظرفیت هایی همچون دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه ای، ایمیل مارکتینگ و تولید محتوای مجازی در دستور کار این طرح قرار دارد.

ستاری مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی و مدیر کشاورزی و منابع طبیعی و اقتصاد مقاومتی استان نیز در ادامه بر ضرورت آموزش، توانمندسازی و اشتغال با توجه به مشکل زیست محیطی در استان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: برداشتن موانع و برندسازی در راستای اشتغال نیازمند هم افزایی دستگاه های مختلف و توجه ویژه به اشتغال خانگی یکی از پایه‌های اصلی رفع معضل بیکاری است.

ستاری اضافه کرد: جامعه هدف اشتغال که شامل روستاییان است نیازمند آموزش و مجوزهای مهارتی می باشند که می بایست با ایجاد رفاه و آسایس، مردم را جهت احیاء دوباره مشاغل خانگی به بستر روستاها بازگردانیم.


نظر شما :