عضو هیات رئیسه مجلس: مرکز رشد طرح ها و فناوری های جدید را شناسایی نماید/حمایت از دانش آموختگان دانشگاهی جهت اشتغال

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۵ کد : ۲۷۴۰۹ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی از دفتر مرکز رشد واحدهای فناور محلات و نیم ور و واحدهای فناور مستقر در آن بازدید کرد.
عضو هیات رئیسه مجلس: مرکز رشد طرح ها و فناوری های جدید را شناسایی نماید/حمایت از دانش آموختگان دانشگاهی جهت اشتغال


به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس در جریان این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با مسئول واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد، گفت: فعالیت ها و اقدامات انجام شده در مرکز رشد واحدهای فناور محلات و نیم ور قابل تقدیراست و امیدوارم برنامه ها با شتاب و سرعت بیشتری انجام شود.


وی با اشاره به برقراری ارتباط مرکز رشد با دانشگاه های سطح شهرستان، تصریح کرد: انعقاد تفاهم نامه همکاری و شناسایی دانش آموختگان رشته های مختلف در دانشگاه های شهرستان محلات، زمینه حمایت هرچه بیشتر از اشتغال و کسب و کار جوانان به ویژه جوانان تحصیل کرده و دانشگاهی را فراهم می آورد.


سلیمی در ادامه معرفی حمایت ها و خدمات قابل ارائه و نیز انعکاس فعالیت ها و اقدامات مرکز رشد را بسیار مهم دانست و بر بهره گیری از فضای مجازی و کانال های ارتباطی جهت آشنایی بیشتر و گسترده تر کسب و کارهای نوپا و صاحبان ایده با خدمات این مرکز تاکید کرد.


نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی مزیت و توانمندی شهرستان محلات را دو حوزه صنایع سنگ تزئینی و گل و گیاهان زینتی برشمرد و افزود : مرکز رشد می تواند ضمن ورود جدی به این حوزه ها با برقراری ارتباط موثر و مستمر با ذینفعان این صنایع در بخش دولتی و بخش خصوصی، طرح ها و فناوری های جدید را شناسایی و جذب کند.


نظر شما :