سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی خبرداد: اجرای فاز دوم طرح ملی مشاغل خانگی در استان

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۹ کد : ۲۷۴۲۵ اخبار عمومی تاپ خبر
مرحله دوم فاز طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی با هدف توانمندسازی، آموزش، مشاوره و هدایت متقاضیان و پیشرانان در استان آغاز شد.
سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی خبرداد: اجرای فاز دوم طرح ملی مشاغل خانگی در استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون و جهاددانشگاهی به عنوان  یک نهاد توسعه ای همزمان با سراسر کشور در استان در حال اجراست.

وی تصریح کرد: طرح ملی مشاغل خانگی در 3 مرحله شامل بررسی و شناسایی مزیت‌ها و توانمندی‌ های مناطق، توانمندسازی و آموزش متقاضیان کار و اتصال شاغلان خانگی به بازار کار اجرا می ‌شود.

غفاری زاده، سهمیه اختصاص یافته به استان مرکزی در طرح ملی مشاغل خانگی را 2 هزار نفر عنوان کرد و افزود: تاکنون بیش از 2200 نفر در استان در این طرح ثبت نام کرده اند که این امر نشان دهنده جایگاه خوب استان مرکزی در جذب متقاضیان در اجرای طرح می باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین مکان بازارهای مختلفی جهت ایجاد بستر فروش محصولات متقاضیان و پیشرانان به بازار عرضه در این طرح در نظر گرفته شده است.

سرپرست جهاددانشگاهی استان در پایان خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی می تواند بعنوان نهاد توسعه ای در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی، موثرتر از پیش در امر اشتغال زایی عمل نماید.


نظر شما :