برگزاری پنجمین مرحله مسابقات ملی دفاع ۳ دقیقه ای پایان نامه های ارشد و دکتری در جهاد دانشگاهی استان مرکزی

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۸ کد : ۲۷۹۲۸ معاونت فرهنگی تاپ خبر
پنجمین مرحله مسابقات ملی دفاع ۳ دقیقه ای پایان نامه های ارشد و دکتری با هدف تقویت و پرورش مهارت های ارتباطی و فن بیان، ارتباط بیشتر دانشگاهیان با سرمایه گذاران در جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
برگزاری پنجمین مرحله مسابقات ملی دفاع ۳ دقیقه ای پایان نامه های ارشد و دکتری در جهاد دانشگاهی استان مرکزی

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در این رابطه گفت: پنجمین مرحله مسابقات ملی دفاع دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی ارشد و دکتری با حضور شرکت کنندگان و دانشجویان از دانشگاه های استان مرکزی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت های اعمال شده در کشور، امسال این مسابقات بصورت مجازی برگزار شد، افزود: شرکت کنندگان فیلم دفاع از پایان نامه های خود را به مدت 3 دقیقه ای ارسال نموده و پس از آن با حضور داوران، این فیلم ها بررسی و اعلام نتایج شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اضافه کرد: با احتساب نتایج بدست آمده در این مسابقات سپیده قدیمی کرهرودی، فارغ التحصیل مقطع ارشد رشته روانشناسی با عنوان ارائه «مقایسه اضطراب سلامت، کیفیت خواب و کیفیت زندگی در افراد با و بدون درد مزمن» به عنوان نفر اول مسابقات به مرحله کشوری راه یافت.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: پس از بررسی فیلم های ارسال شده توسط داوران نتایج زیر بدست آمد:

نفر اول: سپیده قدیمی ارشد روانشناسی کرهرودی با مجموع 38 امتیاز

نفر دوم: نرگس باقری ارشد مدیریت بازریابی با مجموع 31 امتیاز

نفر سوم: حسین سلطان محمدی رشته فقه و مبانی حقوق با مجموع 20 امتیاز


نظر شما :