فرماندار ساوه تاکیدکرد:

ضرورت توسعه برنامه‌محور فعالیت‌های جهاددانشگاهی در ساوه

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۸ کد : ۲۷۹۹۲ اخبار عمومی تاپ خبر
فرماندار ساوه گفت: توسعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی در این شهرستان باید برنامه محور باشد تا اثربخشی آن در جامعه بیش از پیش احساس شود.
ضرورت توسعه برنامه‌محور فعالیت‌های جهاددانشگاهی در ساوه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، علی میرزایی پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه در دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی که به همراه نماینده مجلس در دفتر فرماندار ساوه انجام شد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان مرکزی در دوره مدیریت جدید باید یک برنامه مدون در راستای انجام ماموریت های خود در این شهرستان ارائه دهد و افقی که برای تحقق اهداف هدفگذاری شده است، ترسیم کرده و میزان پیشرفت فعالیت‌های اجرایی شده را طبق برنامه زمان بندی اعلام کند.

وی با تاکید بر اینکه ساوه ظرفیت بالایی در حوزه‌های گوناگون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، پژوهشی و علمی دارد، اظهار کرد: برخی مواقع انرژی‌های زیادی برای برنامه‌هایی که اصلا تحقق پیدا نمی‌کند، صرف می‌شود. براین اساس حرکت برنامه محور موجب خواهد شد که دور باطل نزده و در مسیری صحیحی که هدفگذاری شده است حرکت کنیم.

فرماندار ساوه با بیان اینکه در جریان سفر اخیر معاون پارلمانی جهاددانشگاهی به شهرستان ساوه قرار شد یک برنامه عملیاتی شامل رئوس برنامه‌ها و اهداف عملیاتی در یک بازه زمانی مشخص ارائه شود، خواستار تسریع در ارائه این برنامه عملیاتی برای تقویت و توسعه فعالیت های این نهاد در این شهرستان شد.

وی بر تسریع در ساخت فضای فیزیکی برای احداث ساختمان اداری جهاددانشگاهی ساوه با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین تاکید کرد و خواستار توجه این نهاد به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان ویژه ساوه به عنوان دومین شهرستان استان مرکزی شد و بر لزوم ارائه برنامه زمان‌بندی از سوی جهاددانشگاهی استان مرکزی برای تقویت و توسعه فعالیت‌های این نهاد در ساوه تاکید و اظهار کرد: راه‌اندازی شعبه دوم مرکز تخصصی درمان ناباروری در شهرستان ساوه با توجه به ظرفیت بالای این منطقه ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه باید به گونه‌ای عمل کرد که مردم قضاوت خوبی از عملکردها داشته باشند، افزود: توزیع متوازن و عادلانه امکانات در شهرهای مختلف بویژه ساوه ضروری است و جهاد دانشگاهی باید برای هر شهرستانی با توجه به ظرفیت و توانمندی آن خطه نظیر گل و سنگ در محلات، انار در ساوه، لوبیا در خمین و ... برنامه عملیاتی ارائه و اجرایی کند.

فرماندار ساوه گسترش فعالیت‌های پژوهشی جهادانشگاهی را مورد تاکید قرار داد و گفت: فعالیت در حوزه پژوهش‌های سفارش محور منجر به تجاری سازی و خلق ثروت می‌شود و این رویه در جهاددانشگاهی با قوت دنبال می شود و نیازمند توسعه است.

منبع: ایسنا مرکزی


نظر شما :