اجرای فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی/ثبت۱۶۵۰ تماس توجیهی طرح در سامانه

۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۴ کد : ۲۸۱۶۳ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی با هدف استعدادسنجی و هدایت شغلی متقاضیان توسط مشاوران حوزه کسب و کار در حال اجراست.
اجرای فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی/ثبت۱۶۵۰ تماس توجیهی طرح در سامانه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی با اشاره به سهمیه 2 هزار نفری استان در این طرح ملی، گفت: تاکنون ثبت نام 2290 نفر در سامانه ملی مشاغل خانگی صورت گرفته و در همین راستا ثبت تماس اولیه و توجیهی 1650 نفر از متقاضیان در سامانه انجام شده است.

وی افزود: ارائه مشاوره‌ های تخصصی برای پیشرانان از دیگر اقدامات مرحله مقدماتی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است.

 غنی پور با بیان اینکه متقاضیان در فازدوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهت استعدادسنجی و هدایت شغلی به مشاوران حوزه کسب و کار معرفی می شوند، خاطرنشان کرد: در فاز دوم، ارزیابی، استعدادسنجی و تعیین نیازهای آموزشی و مشاوره‌ ای متقاضیان صورت می‌ گیرد.

وی اضافه کرد: پس از مشاوره، متقاضیان آموزش های لازم را از پیشرانان طرح در حوزه های مختلف فعالیت خود فرا می گیرند.

غنی پور با اشاره به نقش و جایگاه پیشرانان کسب و کار در طرح ملی مشاغل خانگی، اظهارکرد: تاکنون بیش از 30 پیشران جهت همکاری در این راستا شناسایی و در سامانه طرح ثبت نام کرده اند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: متقاضیان می توانند جهت ثبت نام در سامانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به سامانهInhb.ir  مراجعه نمایند که پس از انجام مراحل ثبت نام، توسط کارشناسان دبیرخانه مورد ارزیابی اولیه، استعدادسنجی و مشاوره قرار می گیرند.


نظر شما :