آغاز فعالیت رسمی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان(منش) جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۴۰ کد : ۲۸۱۶۴ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
همزمان با سراسر کشور، مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان (منش) استان مرکزی با مدیریت ستفای مرکزی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.
آغاز فعالیت رسمی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان(منش) جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ طرح منش در راستای تلاش برای ارائه خدمت به جوانان خلاق و دارای ایده کسب و کار با کارفرمایی وزارت ورزش و جوانان و اجرای جهاددانشگاهی به مدت شش ماه با حضور جوانان 18 تا 35سال همراه خواهد شد.

بر همین اساس کمیته اجرایی طرح نسبت به شناسایی، دعوت و همراهی مراکز مشابه در دستگاه های اجرایی استان اقدام و اولین جلسه رسمی را با حضور سرهنگ رحیمی رئیس سازمان بسیج  علمی پژوهشی و فناوری سپاه روح الله استان26 بهمن ماه در محل سالن جلسات پردیس جهاددانشگاهی در راستای تشریح و راهکارهای همکاری و تعامل مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

سرهنگ رحیمی در این نشست ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی در مجموعه جهاد دانشگاهی اظهارکرد: سپاه آمادگی دارد تا در تمامی شهرستان های استان دفاتر و پایگاه های قشری خود را فعال نموده و نسبت به شناسایی ایده پردازان برتر در حوزه کسب وکار همکاری نمایند.

وی افزود: از آنجایی که سپاه و جهاددانشگاهی اهداف مشترکی در این زمینه دارند امید است دستاوردهای شایان توجهی در سطح شهر و استان به دست آید.


نظر شما :