مشاوره های عمومی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی در حال برگزاری است

۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۴ کد : ۲۸۲۵۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
مشاوره های عمومی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی از اواخر بهمن ماه جاری به همت دبیرخانه طرح ملی مشاغل خانگی در استان آغاز شده است.
مشاوره های عمومی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی با اشاره به این خبر گفت: این طرح ملی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سه فاز شناسایی مزیت‌های استان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار همزمان با سراسر کشور در استان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی سعی دارد با نگاهی کلی و ارائه راهکار و طرح های عملیاتی به اشتغال پایدار نزدیک شود، افزود: در راستای عملیاتی کردن فاز دوم و سوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان،  مشاوره عمومی  طرح ملی مشاغل خانگی با حضور 15 نفر از مشاوران در حوزه های کارآفرینی هفته چهارم بهمن آغاز شده است.

غنی پور مشاوره های عمومی را شامل ارائه مشاوره توجیهی طرح، اهمیت مشاغل خانگی، اهمیت اتصال به بازار، فاکتورهای مهم در اتصال به بازار شامل بسته بندی، کیفیت و استانداردها، برند و مواد اولیه، ایجاد فروشگاه های مجازی، شبکه سازی و هم افزایی، ایجاد شغل و درآمد پایدار، خدمات توانمندسازی، راه اندازی کسب و کار مستقل، توسعه و ا رتقاء کسب و کار در آینده و تضمین فروش عنوان کرد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه به ازای هر50 متقاضی یک نفر مشاور در طول طرح، متقاضیان را همراهی و مشاوره های لازم را ارائه می نماید، خاطرنشان کرد: نحوه مشاوره ها بصورت حضوری، مجازی، تلفنی و انفرادی یا گروهی حدود 10 ساعت می باشد.


نظر شما :