بازدید کارفرمای طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی از روند اجرایی طرح در استان

۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۱ کد : ۲۹۱۰۳ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
کارفرمای طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی از فعالیت دبیرخانه طرح در استان و روند اجرایی این طرح ملی بازدید به عمل آورد.
بازدید کارفرمای طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی از روند اجرایی طرح در استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ نگین براتی معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان مرکزی و ناظر طرح ملی مشاغل خانگی در استان و کارشناس این اداره در حاشیه بازدید از فعالیت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، روند اجرایی طرح در استان را مثبت ارزیابی کرد.

براتی آموزش و اتصال به بازار متقاضیان جهت فروش را در این طرح ملی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط بیماری کرونا، آموزش، مشاوره و استعدادسنجی متقاضیان با مشکلاتی همراه می باشد و خروجی طرح در سال های آینده قابل مشاهده است.

فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان نیز دراین بازدید با اشاره به اینکه مرحله ارزیابی و توجیهی تلفنی 2000 متقاضی انجام شده است، تصریح کرد: مرحله استعدادسنجی متقاضیان طرح ملی مشاغل خانگی در استان در قالب یک پرسشنامه کامل با هدف شناسایی مهارت ها و توانمندی های متقاضیان کسب و کار، اتصال به بازار فروش و ... در حال اجراست.

وی اضافه کرد: آموزش عمومی متقاضیان بر اساس رشته فعالیت آنان برگزار می شود تا زمینه کسب و کار و درآمد پایدار را برای آن در این طرح فراهم آورد.

همچنین در این بازدید، ناظر طرح از روند ثبت نام متقاضیان و پیشرانان و کلیه اقدات انجام شده آنان در سامانه و همچنین روند ثبت فروشگاه های اینترنتی طرح ملی مشاغل خانگی استان بر روی سامانه بازدید به عمل آورد.

شایان ذکر است؛ طرح ملی مشاغل خانگی در استان با کارفرمایی  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نقش آفرینی جهاددانشگاهی در حال اجراست.


نظر شما :