تبریک نوروزی سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۸ کد : ۲۹۳۹۷ اخبار عمومی تاپ خبر
سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی طی پیامی عید باستانی و نوروز ۱۴۰۰ را به کارکنان این نهاد تبریک گفت.
تبریک نوروزی سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در پیامی عید باستانی نوروز را به کارکنان این نهاد تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است: فرارسیدن رستاخیز باشکوه و پرطراوت بهاری طبیعت مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی و نوروز زمانی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل.

از سال گذشته تاکنون شیوع بیماری کرونا، زندگی همه ما را تحت تاثیر خود قرار داده و مدافعان سلامت با ایثار و ازخودگذشتگی و با شجاعت تمام در صف مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفتند و خود را وقف خدمت به مردم نموده اند که جای بسی قدردانی دارد. اکنون گذشته را با موفقیت بسیار و تجربه های تلخ و شیرین آن به تاریخ می سپاریم و برای آینده ای روشن که باید آن را بسازیم تلاش می نماییم.

اینجانب از همت والا، نیت خیرخواهانه، دستهای پرتوان و قلب های مهربانی که همواره از پرتو عشق الهی جریان حیات و زندگی را در قلب این نهاد تداوم داده اند تقدیر و تشکر می نمایم و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن عید باستانی نوروز 1400 برای همه کارکنان این نهاد از درگاه ایزد منان تندرستی و موفقیت آرزو می نمایم و با امید و توکل بیشتر خود را برای تحقق اهداف جهاددانشگاهی آماده می نماییم.


نظر شما :