ایکنا؛ پیشتاز رفع مشکلات قرآنیان استان مرکزی/چاپ نشریه "رایحه" در سال جاری

۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۸ کد : ۲۹۴۴۵ معاونت فرهنگی تاپ خبر
خبرگزاری قرآنی ایکنا استان مرکزی در سال ۹۹ با پرداختن به مباحث مهم و مشکلات قرآنیان استان، در اجرای برنامه های قرآنی مجامع و موسسات قرآنی نقش مهمی ایفا کرد.
ایکنا؛ پیشتاز رفع مشکلات قرآنیان استان مرکزی/چاپ نشریه "رایحه" در سال جاری

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی با تشریح فعالیت های خبرگزاری ایکنا در سال گذشته، اظهارکرد: از ابتدای سال99 تا اواخر بهمن ماه بیش از ۷۵۰ خبر تهیه شده که اکثر اخبار تولیدی و مصاحبه ها تخصصی در حوزه قرآن و مناسبت های دینی و انقلابی بوده است.

وی تصریح کرد: پرداختن به مباحث مهم و مشکلات قرآنیان از دغدغه‌های خبرگزاری ایکناست و این خبرگزاری تاکنون توانسته به این مهم به خوبی بپردازد و از نتایج آن می توان به مشارکت خبرگزاری ایکنا در اجرای برنامه‌های قرآنی مجمع قرانیان و اتحادیه موسسات قرآنی اشاره کرد.

غلامی در ادامه برگزاری نشست های مختلف با محوریت موضوعات قرآنی و اجتماعی همچون سردار سلیمانی که مورد توجه سپاه هم قرار گرفت از جمله برنامه‌های انجام شده توسط ایکنا عنوان کرد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان انتخاب و تقدیر از خبرگزاری ایکنا به عنوان خبرگزاری فعال در حوزه تبلیغ امور دینی و وقفی را از اتفاقات سال 99 عنوان کرد.

وی از کسب رتبه دوم خبرگزاری ایکنا در سال 99 خبرداد و افزود: چاپ نشریه معارفی رایحه از برنامه‌های در دستور کار این خبرگزاری در سال ۱۴۰۰ می باشد.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه پرداختن به وضعیت نابسامان المان شهدای نیروی دریایی از دیگر اقداماتی است که در حال پیگیری خبرگزاری ایکناست، خاطرنشان کرد: در نشست خبری کانون وکلا، هماهنگی برگزاری اولین مسابقات قرآنی داخلی این نهاد برعهده خبرگزاری ایکنا گذارده شد است.


نظر شما :