افتخاری دیگر برای استان مرکزی؛

وبینار نکوداشت مقام استاد و تجلیل از پروفسور قوام زاده پدر پیوند سلول های بنیادی ایران

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۰ کد : ۳۰۲۱۸ اخبار عمومی تاپ خبر
پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی مراسم نکوداشت مقام استاد را با محوریت تجلیل از پروفسور اردشیر قوام زاده پدر پیوند سلول های بنیادی در ایران برگزار می نماید.
وبینار نکوداشت مقام استاد و تجلیل از پروفسور قوام زاده پدر پیوند سلول های بنیادی ایران

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، از سوی پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی مراسم نکوداشت مقام استاد با محوریت تجلیل از پروفسور اردشیر قوام زاده پدر پیوند سلول های بنیادی در ایران، با حضور اساتید و دانشجویان  به صورت حضوری و وبیناری برگزار می شود.

در این مراسم دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر رامین صرامی فروشانی سرپرست پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، دکتر علی شهریاری احمدی فوق تخصص خون و انکولوژی و دکتر سید امیرحسین امامی فوق تخصص هماتولوژی آنکولوژی سخنرانی خواهند کرد.

مراسم فوق یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار می شود و علاقه‌مندان برای حضور در این وبینار به سایت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی به آدرس www.ibcrc.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است؛ پروفسور قوام زاده اهل استان مرکزی شخصیتی شناخته‌ شده در عرصه پزشکی نوین است و خدماتش در زمینه پیوند سلول‌ های بنیادی و به‌ویژه درمان انواع سرطان‌ ها او را به یک محقق بین‌ المللی و افتخاری برای جامعه پزشکی ایران تبدیل کرده است.


نظر شما :