بازدید از کارگاه خانگی تابلو روان در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰ کد : ۳۰۹۰۰ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال
تیم اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی جهاددانشگاهی استان مرکزی از کارگاه خانگی تابلو روان که توسط یک جوان خلاق تولید می شود بازدید به عمل آوردند.
بازدید از کارگاه خانگی تابلو روان در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرزی؛ فاطمه غنی پور خندابی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی  جهاددانشگاهی استان مرکزی در حاشیه این بازدید ضمن ارائه مشاوره با پیشران سازنده تابلو روان و همچنین ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف اجرای طرح ملی مشاغل خانگی، افزود: اهمیت فعالیت‌های این طرح در راستای از بین بردن بیکاری، ایجاد مشاغل خانگی و توسعه چرخه اقتصادی خانواده ها می باشد.

وی با بیان اینکه مهمترین امر برای پیشبرد اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در ابتدا شناخت افراد فعال و آموزش دیده می باشد، اذعان کرد: افراد با تجربه و آموزش دیده در راه اندازی و مدیریت مشاغل خانگی بعنوان پیشران و الگو شناخته شده و با توجه به روند فعالیت شان به بازار هدف متصل می شوند تا با ایجاد شبکه و جذب بیشتر افراد، به سمت برندسازی حرکت نماییم.

لازم به ذکر است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :