همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه مرکزی با جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۸ کد : ۳۱۲۳۸ معاونت پژوهشی تاپ خبر
در نشست مشترک رییس بهداشت و درمان نفت منطقه مرکزی با سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی بر لزوم همکاری هرچه بیشتر در قالب تفاهم همکاری تاکید شد.
همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه مرکزی با جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در این نشست ضمن تشریح فعالیت های این نهاد، گفت: شرکت ملی نفت ایران همواره در اجرای پروژه های فناوانه از جهاددانشگاهی حمایت کرده است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی توانسته به اعتماد مسوولان وزارت نفت پاسخ مثبت دهد بر آمادگی جهاددانشگاهی جهت توسعه همکاری با وزارت نفت تاکید کرد.

دکتر رحیم معصومی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه مرکزی و لرستان نیز در ادامه به بیان مواردی در خصوص سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین چگونگی ارائه خدمات درمانی پرداخت.

وی ضمن استقبال از توسعه همکاری با جهاددانشگاهی استان و تقدیر از خدمات قابل قبولی که در همکاری های گذشته صورت گرفته است اظهارامیدواری کرد؛ به منظور توسعه تعاملات بیشتر تفاهم نامه همکاری منعقد گردد.

محمد طالبی مدیر مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در ادامه به ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده این مرکز درمانی پرداخت.


نظر شما :