معرفی ایده های برتر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی/پذیرش ۸ طرح فاز ترویج

۰۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۶ کد : ۳۱۲۵۰ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
اولین نشست شورای پذیرش و سرمایه گذاری مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی با معرفی ایده های برتر فاز ترویج منش برگزار شد.
معرفی ایده های برتر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی/پذیرش ۸ طرح فاز ترویج

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ اولین نشست شورای جذب و پذیرش و سرمایه گذاری مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی با حضور سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی، نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان و دستگاه های اجرایی استان، صنعتگران و معاونین جهاد دانشگاهی در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

در این نشست جوانان ایده پرداز به معرفی و دفاع از ایده های خود پرداختند و بر اساس رای شورای پذیرش در مجموع 8 طرح در حوزه های فناوری اطلاعات، صنایع خلاق فرهنگی و سلامت مورد پذیرش قرار گرفت.

همچنین رویدادهای پذیرفته شده بر اساس آیین نامه مرکز نوآوری و شتابدهی وارد فاز نوآوری شده و جهت ورود به مرحله شتابدهی و سرمایه گذاری آماده خواهند شد که از جمله این رویدادها می توان به برگزاری رویدادهای صندلی تجربه، دیدار، تازه شو، ایده شو  و برنامه های منتورینگ اشاره کرد.

در پایان برنامه های منتورینگ از تعداد 17 ایده تدوین شده توسط جوانان عضو مرکز، ایده های برتر برای ورود به اولین شورای پذیرش و سرمایه گذاری مرکز انتخاب شدند و صاحبان ایده به همراه مشاورین و مربیان تیم ها با حضور در شورا از این ایده ها دفاع کردند.

شایان ذکر است؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان از بهمن ماه 1399  فعالیت خود را در استان با همکاری و همراهی اداره کل ورزش و جوانان آغاز نموه و در سه فاز ترویج، نوآوری و شتابدهی  با برگزاری رویدادهای مختلف فناورانه نسبت به جذب و تشویق جوانان برای ورود به حوزه های  کسب و کارهای خلاقانه خدمات متعددی را ارایه کرده است.


نظر شما :