به همت منش استان مرکزی؛

رویداد "تازه شو" با محوریت فناوری اطلاعات برگزار می شود

۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۸ کد : ۳۱۴۱۸ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی، رویداد تازه شو با محوریت فناوری اطلاعات در فاز نوآوری ویژه دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای امیرکبیر اراک برگزار می شود.
رویداد "تازه شو" با محوریت فناوری اطلاعات برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی؛ از مجموعه رویدادهای مرحله نوآوری برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، رویداد تازه شو با محوریت فناوری اطلاعات در فاز نوآوری برگزار می شود.

رویداد تازه شو با موضوع فناوری اطلاعات امروز،10 خردادماه با حضور لادن مهدوی زاده مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان مرکزی، کارآفرینان و منتورهای این حوزه ویژه دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای امیرکبیر اراک راس ساعت 10:30 برگزار می شود.
 
علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این کارگاه آموزشی به نشانیAmjad.jde.ir/mr مراجعه و با انتخاب اتاق وبینار(مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان) با رمز ورود 2468 از این دوره آموزشی بهره مند شوند.

یادآور می شود؛ متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیرخانه مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان به نشانی اراک- خیابان شهیدان رجایی(هپکو) -روبروی ساختمان مرکزی دادگستری استان مرکزی مراجعه و یا با شماره 33679882 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :