سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی تاکید کرد:

تحقق عدالت اجتماعی؛ هدف دفاتر تسهیلگری در مناطق حاشیه نشین/هم افزایی دستگاه های اجرایی در رفع مشکلات مردم

۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۷ کد : ۳۱۶۳۵ معاونت فرهنگی
سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی هدف از تاسیس دفاتر تسهیلگری را محقق کردن عدالت اجتماعی، ارتقای سطح زندگی و رفع معضلات مناطق حاشیه‌ ای و کم‌ برخوردار بیان کرد.
تحقق عدالت اجتماعی؛ هدف دفاتر تسهیلگری در مناطق حاشیه نشین/هم افزایی دستگاه های اجرایی در رفع مشکلات مردم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ نشست مشترک سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی با عطایی سرپرست دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری مرکزی، خندان معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اسدی کارشناس فرمانداری اراک، غلامی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان و خدیمی مدیر و کارشناسان دفتر تسهیلگری برگزار شد.

دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات سازنده دفتر تسهیلگری در محله باغ خلج، بر حضور این دفاتر در سکونتگاه‌ های غیررسمی تاکید کرد.

وی هدف از تاسیس دفاتر تسهیلگری را محقق کردن عدالت اجتماعی، ارتقای سطح زندگی و رفع معضلات مناطق حاشیه‌ ای و کم‌ برخوردار بیان کرد.

غفاری زاده خاطرنشان کرد: به منظور جلب مشارکت مردم و رفع مشکلات در این مناطق محروم و حاشیه نشین نیازمند هم افزایی و تعامل دستگاه های اجرایی هستیم.

جواد اتابکی سرپرست دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری مرکزی نیز در ادامه با اشاره به فعالیت های دفتر تسهیلگری در محله باغ خلج، اظهارکرد: دفتر تسهیلگری اراک در زمینه بالا بردن مشارکت اجتماعی، توانمندسازی و تسهیل‌گری فعالیت می نماید و از ظرفیت های خوبی برخوردارند.

 شایان ذکر است؛ دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی با هدف افزایش کیفیت زندگی مردم با بهره مندی از ظرفیت‌ های محلی و توانمندسازی مردم و تقویت مشارکت‌ های مردمی افتتاح شده و مشغول به فعالیت است.


نظر شما :