برگزاری دوره "کمک های اولیه و فوریت های پزشکی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۴ کد : ۳۱۷۳۱ معاونت آموزشی تاپ خبر
دوره "کمک های اولیه و فوریت های پزشکی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی در حال برگزاری است.
برگزاری دوره "کمک های اولیه و فوریت های پزشکی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ انسیه صالحی معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی در این رابطه گفت: دوره کمک های اولیه و فوریت های پزشکی به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان برگزار می شود.

وی سرفصل های آموزشی این دوره آموزشی را شامل تعریف کمک های اولیه، وظایف و خصوصیات امدادگر مشتمل بر روش های اولیه نجات زندگی با احیای قلبی، ریوی با CPR، خفگی و اختلالات تنفسی، شوک و اختلالات قلبی، زخم و خونریزی و جراحت های خاص، پانسمان(زخم بندی)، آسیب های اسکلتی، بانداژ و آتل بندی، سوختگی ها، مسمومیت ها، آسیب های ناشی از عوامل محیطی و سوانح بزرگ و انتقال مصدوم بیان کرد.

صالحی هدف از برگزاری دوره کمک های اولیه و فوریت های پزشکی را افزایش سطح دانش و توانایی های افراد جامعه در خصوص کمک های اولیه و فوریت های پزشکی و فراهم آوردن بستری مناسب برای افزایش سطح سلامت در جامعه عنوان کرد.

لازم به ذکر است؛ علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک- خیابان شهید بهشتی- کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :