حمایت بنیاد غدیر استان مرکزی در تامین منابع مالی دفتر تسهیلگری اراک

۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۰ کد : ۳۱۷۳۲ معاونت فرهنگی تاپ خبر
دبیر بنیاد غدیر استان مرکزی از حمایت مالی به دفتر تسهیلگری در مناطق محروم و حاشیه نشین اراک خبر داد.
حمایت بنیاد غدیر استان مرکزی در تامین منابع مالی دفتر تسهیلگری اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، حجت الاسلام محمدهاشم مرادی دبیر بنیاد غدیر استان مرکزی در نشست مشترک با مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) اراک و کارشناسان مددکاری و حقوقی این دفتر که در محل بنیاد غدیر استان برگزار شد از فعالیت های دفتر تسهیلگری در مناطق محروم و حاشیه نشین باغ خلج تقدیر کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی در تامین منابع مالی فعالیت های دفتر تسهیلگری اراک اظهارامیدواری کرد؛ بنیاد غدیر در هر زمینه ای که نیاز به رایزنی و تعامل با ادارات و نهادهای دولتی باشد پیشقدم است.

محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک نیز در ابتدا به تشریح فعالیت های صورت گرفته این دفتر پرداخت و افزود: هدف فعالیت دفاتر تسهیلگری توانمندسازی مردم مناطق محروم و حاشیه نشین در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: دفتر تسهیلگری و توسعه محلی با هدف افزایش کیفیت زندگی مردم با بهره مندی از ظرفیت‌ های محلی و توانمندسازی مردم و تقویت مشارکت‌ های مردمی مشغول به فعالیت می باشد.

عارفه عباسی کارشناس مددکاری دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) اراک نیز در ادامه خواستار بررسی موضوع اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این منطقه محروم شد.

میریعقوبی کارشناس حقوقی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک نیز در خصوص برپایی مراسم دهه ولایت همراه با برگزاری کارگاه های آموزشی در مناطق محروم و حاشیه نشین باغ خلج تاکید کرد.


نظر شما :