مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تاکیدکرد:

مراکز منش علمی ترین شیوه کوچک کردن دولت/ارایه حمایت های راهبردی در مراکز نوآوری و شتابدهی

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۳ کد : ۳۲۰۶۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان مهمترین و علمی ترین شیوه در راستای کوچک کردن دولت است، اظهارکرد: این مراکز بهترین مکان برای ارایه حمایت های معنوی و راهبردی می باشند.
مراکز منش علمی ترین شیوه کوچک کردن دولت/ارایه حمایت های راهبردی در مراکز نوآوری و شتابدهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ عابد حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در نشست هماهنگی برنامه های نوآوری و شتابدهی اشتغال جوانان که با حضور معاون امور جوانان و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان و مسوولین مرکز منش استان مرکزی برگزار شد به بررسی عملکرد مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان در مرحله ترویجی و اقدامات مرحله نوآوری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان مهمترین و علمی ترین شیوه در راستای  کوچک کردن دولت است، اظهارکرد: سرعت و دقت مراکز نوآوری کاملا در راستای روحیات جوانان است و این مراکز بهترین مکان برای ارایه حمایت های معنوی و راهبردی می باشند.

حقدادی یکی از راه های موفقیت مراکز نوآوری و شتابدهی را تخصصی عمل کردن و برنامه ریزی استارت آپ محور آنها عنوان کرد و افزود: همراهی جوانان علاوه بر تعهد و تجربه نیازمند وقت گذاری مشفقانه است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به جامعه و ارایه گزارش از فعالیت های انجام شده  مرکز نوآوری و شتابدهی جهت الگوسازی صحیح به جامعه یکی از وظایف مهم اداره کل ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی است که می بایست به نحو مطلوب انجام گیرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت های مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاددانشگاهی استان، پیشنهادات و راهکارهایی در خصوص توسعه همکاری با جهاددانشگاهی ارایه کرد.

شایان ذکر است؛ در این نشست گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده با توجه به اتمام مرحله ترویجی و برنامه های در دست اقدام مرحله نوآوری توسط مسوولین جهاد دانشگاهی ارایه شد.


نظر شما :