در راستای طرح ملی مشاغل خانگی استان مرکزی صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری با پیشران حوزه تولید فناوری های مهندسی معکوس

۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۸ کد : ۳۲۲۱۲ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
تفاهم نامه همکاری با پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در حوزه تولید فناوری های مرتبط با مشاغل خانگی و مهندسی معکوس منعقد شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری با پیشران حوزه تولید فناوری های مهندسی معکوس

به  گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی،؛ فاطمه غنی پور خندابی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در نشست با پیشران تولید فناوری های مربوط به مشاغل خانگی اظهارکرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح های حمایتی حوزه اشتغال محسوب می شود که با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه ای در حال اجرا ست.

وی افزود: کسب و کارهای خانگی در قالب یک طرح کسب و کار به شمار می آیند که در واحد مسکونی شکل گرفته و انجام پذیرند که در نهایت منجر به تولید کالای قابل عرضه به بازار می شود.

غنی پور در پایان خاطرنشان کرد: امید است با همکاری شرکت های دانش بنیان مطالعاتی در این حوزه انجام داده و با مهندسی معکوس بتوانیم برخی دستگاه های کاربردی و ارزان قیمت را برای حوزه مشاغل خانگی ساخت و تولید کنیم.

در ادامه این نشست؛ تفاهم نامه همکاری با پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در حوزه تولید فناوری های مرتبط  با مشاغل خانگی و مهندسی معکوس منعقد شد.


نظر شما :