به همت ستفا استان مرکزی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  و دفتر کارآفرینی مرکز جهاددانشگاهی اراک :

برگزاری " رویداد دیدار پیوند دانشگاهی کافه کارآفرینی"

کارآفرینان نقش موثری در اشتغال و توسعه کشور دارند و شناسایی و معرفی آنان، استفاده از توانمندی و تجارب این قشر برای پیشرفت، توسعه و بهبود بیشتر فضای کسب و کار امری ضروری است.
برگزاری " رویداد دیدار پیوند دانشگاهی کافه کارآفرینی"

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ،  همزمان با هفته کارآفرینی، " رویداد دیدار پیوند دانشگاهی کافه کارآفرینی " به همت سازمان اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان(ستفا)، اداره کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک، 22 آبان ماه در  مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک برگزار شد.

 بر اساس این گزارش؛ فاطمه غنی پورمدیر سازمان اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان مرکزی در جمع دانشجویان و اساتید کارآفرینی ضمن تشریح فعالیت های سازمان اشتغال، مرکز نوآوری و دفتر کارآفرینی، افزود: رویداد دیدار پیوند دانشگاهی کافه کارآفرینی یک رویداد دورهمی و مجالی برای شبکه سازی، معرفی ایده و فرصت آفرین در فضایی تعاملی بین افراد علاقه مند به کارافرینی و کارآفرینان است.

 نگین براتی مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز در ادامه اظهارکرد: کارآفرینی به فرآیند شناسایی فرصت‌ های جدید، ایجاد کسب و کار نو جهت بهره‌ برداری از فرصت‌ های شناسایی شده اطلاق می شود که در نتیجه آن کالاها و خدمات جدیدی به جامعه عرضه می شود.
وی با اشاره به نقش کارآفرینان، خاطرنشان کرد: کارآفرینان نقش موثری در اشتغال و توسعه کشور دارند و شناسایی و معرفی آنان، استفاده از توانمندی و تجارب این قشر برای پیشرفت، توسعه و بهبود بیشتر فضای کسب و کار امری ضروری است.

شایان ذکر است؛ در این مراسم کارآفرینان برتر استانی در حوزه انرژی و صنایع دستی به بیان تجربیات خود در خصوص مباحث کارآفرینی پرداختند و به سوالات دانشجویان در این زمینه پاسخ دادند.

 

 

 


نظر شما :