به تو از دور سلام امام مهربانی ها...

۰۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۳ کد : ۳۲۳۰۰ اخبار عمومی تاپ خبر
سلام مولای من! ای پناه دهنده خستگان عاشق. ای طلیعه هشتم! باز هم سلام ای خورشید گرمابخش سرزمین من ایران! همگان ما را به نام تو می‌شناسند. چراکه نام نکوی تو زینت بخش از فرش تا عرش دلهاست.
به تو از دور سلام امام مهربانی ها...

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ یا ضامن آهو از دور سلام ما را پذیرا باشید، ای امام رئوف با وجود اینکه هنوز بیش از یک سال از زیارت‌تان نگذشته، باز هم مشتاق بودم در دهه کرامت و همزمان با شب میلادت در کنار ضریح هشتمین جانشین پیامبر باشم، اما چه کنیم به خاطر شیوع ویروس کرونا، این ایام باید همچنان چشم انتظار غریب؛ تمام غربا باشیم.

سلام بر تو ای امام رئوف!، اى فرزند پیامبر و على، اى پاره تن فاطمه اى جگرگوشه حضرت موسى بن جعفر و اى امامى که هر لحظه دل هاى ما به شوق دیدار حرم ات مى‌ تپد. از این رو باز هم دهه کرامت این بهانه را به شیفتگان شما می‌ دهد تا اینکه دلشان را پر بزند، از اینجا تا ایوان طلا و از ته دل بگویند، یا ضامن آهو.

مولای من! در این ایام کرونایی تو هم مثل ما دوستداران اهل بیت(ع)، غریبی را احساس کرده‌ای! اما حال ما غریبه‌ ها، به آستان کرم تو چشم دوخته‌ ایم و همیشه و در همه حال به دستان پر مهرت توسل می‌ کنیم. برای تو مهم نیست زئران دلسوخته شما، از کجای این سرزمین حاجت بخواهند. سلام که بدهی، حس می‌ کنی آنجا وطن توست. تنها کافی است بگویی «اَلسَّلامُ عَلَیک یا عَلِی ابْنَ مُوسَی الرِّضا الْمُرْتَضی».

باز هم سلام، یا غریب‌الغرباء؛ روزها و ماه‌ ها را باز هم به انتظار دیدار دوباره تو می‌ نشینیم؛ و چه دوست ‌داشتنی است، انتظار دیدار یاری چنین. ای امام مهربانی‌ ها، روزگار غریبی است، یا ثامن‌الحجج، راستش را بخواهی برای درمان بی‌قراری‌ هایمان تجویز شده که چله نشین نگاه معصوم تو باشیم و بس.


نظر شما :