مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی:

تبدیل محصول به برند راهکار اساسی رقابت در بازارهای بین المللی است

۲۳ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۵ کد : ۳۳۳۶۰ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی گفت: طرح ملی مشاغل خانگی فرصت مناسبی برای متقاضیان و فعالان این حرفه فراهم نموده که با ایجاد خلاقیت هایی در این زمینه کالاهای خود را در ابتدا برند نموده تا از این طریق بتوانند در بازارهای بین المللی به رقابت بیشتری دست یابند و از طریق شبکه های مجازی بتوانند محصولات خود را بدون واسطه و با قیمت واقعی بفروش برسانند.
تبدیل محصول به برند راهکار اساسی رقابت در بازارهای بین المللی است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در نشست مشاوره های عمومی ویژه متقاضیان رشته صنایع دستی در طرح ملی مشاغل خانگی که با حضور متقاضیان و پیشران این رشته هنری در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان برگزار شد ضمن تشریح طرح، توضیحاتی در خصوص ایجاد اشتغال پایدار از طریق کسب و کارهای خانگی بیان کرد.

وی افزود: این طرح با هدف آموزش و توانمندسازی متقاضیان نسبت به ایجاد شغل، رونق اقتصاد خانواده، تولید محصول و افزایش ثروت ملی در کشور در حال اجرا می باشد و برگزاری این دوره به متقاضیان کمک می کند که هدفمندتر و اصولی تر کار خود را ادامه دهند.

غنی پور اضافه کرد: با توجه به اینکه صنایع دستی با توجه به فراوانی تنوع و گرایش هایی که در زیرمجموعه خود دارا می باشد؛ یکی از بخش های تولیدی کشور محسوب می شود که نقش پررنگی در افزایش تولید و اقتصاد کشور و ایجاد ثروت ملی ایفا می کند.

وی ادامه داد: صنایع دستی ایران که از ویژگی های منحصربفردی برخوردار است تاکنون توانسته در بازارهای داخلی و خارجی به رقابت بنشیند؛ اما آنچه در این طرح حائز اهمیت است این است که طرح ملی مشاغل خانگی فرصت مناسبی برای متقاضیان و فعالان این حرفه فراهم نموده که با ایجاد خلاقیت هایی در این زمینه کالاهای خود را در ابتدا برند نموده تا از این طریق بتوانند در بازارهای بین المللی به رقابت بیشتری دست یابند و از طریق شبکه های مجازی بتوانند محصولات خود را بدون واسطه و با قیمت واقعی بفروش برسانند.

 شایان ذکر است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه ا جتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :