بازدید کارفرمای طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی از روند فاز ۲ و ۳ طرح در استان

۲۶ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۲ کد : ۳۳۴۳۵ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
کارفرمای طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی با حضور در دبیرخانه این طرح ملی در جهاددانشگاهی از روند فاز ۲ و ۳ طرح در استان بازدید به عمل آورد.
بازدید کارفرمای طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی از روند فاز ۲ و ۳ طرح در استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ نگین براتی معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و ناظر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان از روند پیشرفت طرح و عملیاتی کردن فاز 2  3 این طرح ملی بازدید به عمل آورد.

فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی مشاغل خانگی در استان مرکزی در حاشیه این بازدید از انجام مشاورهای عمومی و تخصصی و همچنین برگزاری دوره های آموزش های عمومی کسب و کار و در برخی شهرستان های استان و برگزاری دوره های تخصصی توسط پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خبر داد.

وی با بیان اینکه ورود محصولات نیز به بازار کار در فاز سوم این طرح امکان پذیر می باشد، افزود: با توجه به راه اندازی شبکه های مجازی فروش در استان مرکزی این امکان برای متقاضیان فراهم شده است که محصولات خود را به بازار عرضه نمایند و در حال حاضر محصولات متقاضیان طرح در استان مرکزی از طریق بازار مکان ها در حال فروش می باشد.

مدیر اجرایی این طرح ملی در استان خاطرنشان کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.     

 


نظر شما :