دوره آموزشی "نرم افزار CATIA" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۹ کد : ۳۳۷۹۳ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی دوره آموزشی نرم افزار CATIA در این مرکز آموزشی برگزار می شود.
دوره آموزشی "نرم افزار CATIA" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ نرم افزارCATIA یکی از نرم افزارهای محبوب دنیا می باشد که در صنایع مختلف نظیر خودروسازی، هوا فضا، لوازم خانگی، عمران، مکانیک دریایی و … کاربرد فراوان دارد.

کاربردهای نرم افزار CATIA در طراحی و مدل سازی سطوح و قطعات پیچیده در کتیا، طراحی پروسه ماشین کاری و تولید و استخراج G-code برای دستگاه‌های تراشکاری cnc جهت ساخت قطعه، طراحی و تحلیل مکانیزم‌ ها، سیستم ها و تجهیزات هیدرولیکی، پنوماتیکی، الکتریکی و … طراحی قالب و مدل‌ های ورق کاری درcatia و شبیه‌سازی توسط نرم افزار catia می باشد.

از خصوصیات نرم افزار کتیا می توان به توانایی ترسیم و تحلیل در اکثر گرایش‌ های فنی مانند مکانیک، عمران، تأسیسات، برق صنعتی، الکترونیک و … اشاره کرد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک- خیابان شهید بهشتی- کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :