نشست بررسی همکاری های مشترک جهاد دانشگاهی استان مرکزی و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان مرکزی

۳۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۶ کد : ۳۴۲۶ معاونت آموزشی تاپ خبر
اعلام آمادگی همکاری جهاد دانشگاهی استان مرکزی با مرکز خدمات حوزه های علمیه استان مرکزی در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی
نشست بررسی همکاری های مشترک جهاد دانشگاهی استان مرکزی و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان مرکزی ، در روز سه شنبه 29 آذر ماه  نشست معاونین جهاددانشگاهی استان مرکزی و مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان مرکزی  برگزار گردید و در این نشست طرفین به بیان ظرفیت های همکاری مشترک پرداختند.

 محمد رضا آقاجانی  سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی ،در ابتدای  این نشست  به  معرفی توانمندی ها و ویژگی های جهاد دانشگاهی در عرصه های آموزشی ،پژوهشی ، فرهنگی و درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی پرداخت ، سپس به فعالیت های قابل اجرا بین جهاد دانشگاهی و حوزه  اشاره کرد و گفت: ما  در جهاد دانشگاهی استان مرکزی  این آمادگی را داریم که در زمینه های آموزشی و پژوهشی و فرهنگی خدمات مورد نیاز حوزه های علمیه استان را با ارائه دهیم.

در ادامه محسن مرادی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی عنوان کرد : جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف فرهنگی از جمله در خبرگزاری های ایکنا و ایسنا خدمات شایان ذکری را در حوزه های قرآنی و مذهبی ارائه کرده است و وی همچنین گزارشی از فعالیتهای معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان  از جمله برگزاری دوره های آموزسی تربیت معلم قرآن کریم ، فعالیتهای فرهنگی  فوق برنامه ، برگزاری مناظرات دانشجویی ، مرکز افکارسنجی (ایسپا) ، سازمان دانشجویان ایران و ... پرداخت و در خصوص خدمات متقابل جهاد دانشگاهی و حوزه مطالبی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان مرکزی  نیز با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده توسط این مرکز به طلاب و خانواده آنها  ، مباحثی را در خصوص برگزاری دوره‌های فنی  ، کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، مشاوره و ... ، خواستار توسعه همکاری های دوجانبه در عرصه های فرهنگی و آموزشی شد.
وی در پایان گفت: امید داریم موارد مورد بحث در این نشست در سریع ترین زمان به سرانجام برسد و همکاری های گسترده دو مجموعه بطور رسمی آغاز شود.


نظر شما :