اجرای حدود ۲۰ ویژه برنامه به مناسبت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در استان مرکزی

۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۷ کد : ۳۴۳۰۳ اخبار عمومی تاپ خبر
سرپرست جهادانشگاهی استان مرکزی از برگزاری حدود ۲۰ ویژه برنامه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در استان خبر داد.
اجرای حدود ۲۰ ویژه برنامه به مناسبت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی با اشاره به چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با شعار جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی، ویژه برنامه های این نهاد رو به همین مناسبت تشریح کرد.

وی آذین بندی و فضاسازی، رونمایی کتاب"خواب غفلت"، مسابقه "خطبه غدیر"، تجدید میثاق با شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه فرزندان جهادگران و ارائه بن رفاهی به کارکنان را از برنامه های سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی استان عنوان کرد.

غفاری زاده برگزاری مراسم سنت پسندیده اهدای خون را از دیگر برنامه های پیش بینی شده همزمان با سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی بیان کرد.

وی پخش مستند بند ناف رویان، در مسیر توسعه، سپهر دانش، موج جوانی، گلبانگ صبح و مستند اوغوربخیر و ... با حضور تعدادی از کارشناسان مرکز درمان ناباروری و مدیران جهاددانشگاهی استان را از دیگر برنامه های در دست اقدام این نهاد با هدف تشریح عملکرد جهاددانشگاهی از صدا و سیمای استان خبر داد.

سرپرست جهاددانشگاهی استان در ادامه با بیان اینکه بازدید مدیران و مسئولان استانی از قسمت های مختلف جهاد دانشگاهی از برنامه های سالگرد جهاد دانشگاهی می باشد، اذعان کرد: ایراد سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اراک به دلیل شرایط خاص کرونا لغو گردید.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به برگزاری نشست خبری و برپایی جشن چهل و یکمین سالگرد جهاد دانشگاهی در پردیس جهاددانشگاهی استان، خاطرنشان کرد: برنامه های فوق با هدف گرامیداشت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و ایجاد روحیه شور و نشاط با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.


نظر شما :