سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۲ کد : ۳۴۵۷۴ اخبار عمومی تاپ خبر
همزمان با هفدهم مرداد روز خبرنگار، سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در پیامی این روز را به اصحاب رسانه استان، خبرنگاران خبرگزاری های ایسنا و ایکنا و همکاران روابط عمومی تبریک گفت.
سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ همزمان با هفدهم مرداد روز خبرنگار، دکتر علی اصغر غفاری زاده سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی در پیامی این روز را به اصحاب رسانه استان، خبرنگاران خبرگزاری های ایسنا و ایکنا و همکاران روابط عمومی تبریک گفت و از تلاش های این قشر زحمتکش در این روزهای بحرانی شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

"ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ" سوگند به قلم و آنچه می نویسد. (سوره مبارک قلم آیه ۱)

۱۷ مرداد ماه هر سال میعاد گرامیداشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار و یادآور مجاهدت های اصحاب خبر و رسانه در مسیر مقدس اطلاع رسانی به جامعه است.

در سال های اخیر و فراز و نشیب های جامعه در موضوع شیوع کرونا ویروس، بار دیگر نقش خبرنگاران و فعالان حوزه اطلاع رسانی در کنار مدافعان سلامت را به خوبی به نمایش گذاشت و محرز گردید که تلاش های این عزیزان در راه پیشگیری و هشدار های به موقع و آگاه سازی جامعه نسبت به بحران های پیش آمده، نقش بسزایی در مدیریت و کنترل این بیماری داشت.

لذا برخود لازم می دانم ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان حوزه خبر در استان مرکزی، صمیمانه ترین قدردانی خود را به پاس تلاش های شبانه روزیشان در حوزه اطلاع رسانی اعلام نمایم. سلامت و تندرستی برای این قشر فرهیخته را از خداوند متعال مشسئلت دارم.

 


نظر شما :