نشست مشترک دفتر تسهیلگری اراک و سازمان بسیج حقوقدانان استان مرکزی

۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۵۴ کد : ۳۴۶۴۵ معاونت فرهنگی تاپ خبر
نشست مشترک مدیر و کارشناسان دفتر تسهیلگری اراک با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان مرکزی و رئیس بسیج اصناف استان برگزار شد.
نشست مشترک دفتر تسهیلگری اراک و سازمان بسیج حقوقدانان استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، فراهانی رئیس بسیج اصناف استان مرکزی در نشست با مدیر و کارشناسان دفتر تسهیلگری اراک ضمن تقدیر از فعالیت های این دفتر، زمینه های همکاری در خصوص معرفی کارجویان محله به اصناف و توزیع بسته های حمایتی را بیان کرد.

محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیلگری اراک نیز با تشریح فعالیت و اقدامات این دفتر، افزود: این دفتر با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود وضعیت اقتصادی خانواده ها و حمایت از گروه های آسیب پذیر راه اندازی شده و درصدد است با افزایش سطح آگاهی عمومی مردم به مسائل مناطق کم حاشیه به ویژه اعتیاد در منطقه باغ خلج بپردازد.

وی ارتقای سطح زندگی و رفع معضلات مناطق حاشیه ای و کم برخوردار باغ خلج را از دیگر اهداف تاسیس این دفاتر تسهیلگری در مناطق محروم عنوان کرد.

شایان ذکر است؛ برگزاری کارگاه های حقوقی در کوی امام سجاد(ع) و حضور وکلای بسیج در محاکم قضایی جهت پیگیری پرونده اهالی و حضور بسیج سازندگی در محله و برگزاری نشست در دفتر تسهیلگری توسط عارفه عباسی کارشناس مددکاری و مصطفی میریعقوبی کارشناس حقوقی دفتر تسهیلگری اراک مطرح شد که با موافقت رئیس بسیج حقوقدانان استان قرار گرفت.


نظر شما :