دوره "تربیت نیروی پذیرش آزمایشگاه تشخیص طبی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۹ کد : ۳۴۹۶۴ معاونت آموزشی تاپ خبر
به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی، دوره "تربیت نیروی پذیرش آزمایشگاه تشخیص طبی" برگزار می شود.
دوره "تربیت نیروی پذیرش آزمایشگاه تشخیص طبی" در جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ آزمایشگاه تشخیص طبی یکی از ارکان‌های مهم در تشخیص و درمان بیماری‌ها محسوب می‌شود و نقش ویژه ای در وضعیت سلامت افراد دارد لذا ساده‌ترین امور در آن به عنوان مسائل فنی تلقی می‌شود و نیازمند آموزش‌های اولیه می‌باشد.

یکی از بخش‌های مهم در آزمایشگاه بخش پذیرش و جوابدهی است که می‌تواند نقش مهمی در جلوگیری از بسیاری خطاهای آزمایشگاهی داشته باشد. از آنجا که متصدیان پذیرش آزمایشگاه‌ها شغل خود را بطور تجربی فرا می‌گیرند، این دوره جهت ارتقای وضعیت خدمات این بخش تدوین شده است.
 
دوره تربیت نیروی پذیرش در آزمایشگاه تشخیص طبی با هدف آشنایی و توانمندسازی فراگیران در پذیرش جواب دهی آزمایشات و کلیه امور مرتبط با پذیرش و آزمایشگاه تشخیص طبی است. این دوره برای تمامی افراد که علاقه مند به کار در آزمایشگاه هستند مناسب است.

این دوره آموزشی در ۵۴ ساعت آموزشی برگزار می‌شود که ۴۴ ساعت آن تئوری و ۱۰ ساعت آن به صورت عملی در جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و دارای سرفصل های مختلفی می باشد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک- خیابان شهید بهشتی- کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :