اخذ تاییدیه گزارش عملکرد فاز ۲ و ۳ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی

۰۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۵ کد : ۳۵۰۷۷ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی از اخذ تاییدیه گزارش عملکرد فاز ۲ و ۳ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان خبر داد.
اخذ تاییدیه گزارش عملکرد فاز ۲ و ۳ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، تصریح کرد: این طرح ملی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.

وی تصریح کرد: در این طرح ملی، برنامه ریزی منسجی جهت شناسایی مزیت های منطقه ای، آموزش، مشاوره و توانمندسازی فنی و مدیریتی دنبال می شود.

غفاری زاده با اشاره به اینکه این طرح در 3 فاز در حال انجام است افزود: مرحله اول این طرح شناسایی ظرفیت‌هاست. در بخش دوم توانمندسازی آموزش، مشاوره و هدایت بوده و فاز سوم اتصال به بازار، برندسازی و اتصال به بنگاه‌های بالادستی است و در استان این کارها توسط جهاددانشگاهی انجام شده است.

وی اضافه کرد: تاییدیه گزارش عملکرد فاز 2 و 3  طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه ماهه ابتدای سال جاری در استان مرکزی از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان کارفرمای طرح اخذ شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان با اشاره به اینکه سهمیه استان مرکزی در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی 2 هزار نفر می باشد که بیش از این تعداد در استان ثبت نام کرده اند، خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم این طرح ملی با توجه به ظرفیت های خوب استانی بصورت کامل اجرا  شود.


نظر شما :