۷ شهریورماه؛ تمدید مهلت ثبت نام دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

۰۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۳ کد : ۳۵۱۲۲ معاونت آموزشی تاپ خبر
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک از تمدید مهلت ثبت نام دانشجو در این مرکز آموزشی تا هفتم شهریورماه جاری خبر داد.
۷ شهریورماه؛ تمدید مهلت ثبت نام دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر وجیه اله پارسا رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک با اشاره به اینکه این مرکز آموزشی برای سال تحصیلی 1401-1400 بدون آزمون دانشجو می پذیرد، گفت: مهلت ثبت نام تا هفتم شهریورماه جاری تمدید شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این مرکز با فضایی بالغ بر 55000 متر مربع و ساختمان آموزشی با 5000 متر مربع دارای امکانات و تجهیزات کارگاهی و آموزشی عالی و استفاده از اساتید مجرب، در طی مدت فعالیت خود با کسب افتخاراتی نظیر(مرکز نمونه کشوری، دانشجویان نمونه کشوری، کسب رتبه های برتر کشوری در انجمن های علمی دانشجویی، کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره ملی حرکت، مرکز نمونه در بین مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در طی دوران فعالیت، پرورش کارآفرینان برتر، دفتر کارآفرینی برتر) در سال تحصیلی جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی در رشته های ذیل  دانشجو می پذیرد.

پارسا اضافه کرد: برخی از شرایط و تسهیلات را می توان به (عدم نیاز به مدرک پیش دانشگاهی با هر نوع مدرک دیپلم یا فوق دیپلم، برگزاری کلاس ها در نوبت بعدازظهر، استفاده از وام دانشجویی، امکان تقسیط شهریه تحصیلی، ارائه مدرک معتبر از وزارت علوم، دریافت کمترین شهریه در بین دانشگاهها، تحصیل رایگان برای خانواده های شاهد و ایثارگر و بهره مندی از معافیت تحصیلی برادران ) اشاره نمود.

وی رشته های مقطع کاردانی را شامل امور بانکی، امور فرهنگی، تربیت مربی پیش دبستانی، روابط عمومی، مدیریت کسب و کار، طراحی گرافیک، شهرسازی، دوخت و تکنولوژی لباس، فناوری اطلاعات( اینترنت و شبکه های گسترده) عنوان کرد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اراک در پایان رشته های مقطع کارشناسی را روابط عمومی، مدیریت امور فرهنگی، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی معماری(طراحی و نوسازی بافت های فرسوده)، تربیت مربی پیش دبستانی، مدیریت کسب و کار، طراحی گرافیک بیان کرد.

یادآور می شود؛ علاقمندان می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، حداکثر تا هفتم شهریورماه با شماره تلفن 34172004 تماس حاصل و یا مشخصات خود شامل(نام نام خانوادگی، کد ملی، رشته مورد نظر و شماره تماس) را به شماره واتساپی 08634172004 ارسال نمایند.


نظر شما :