از امروز ۹ شهریورماه؛

دوره مکالمه زبان انگلیسی با مجموعه کتاب های Eight در جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

۰۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۲ کد : ۳۵۲۹۹ معاونت آموزشی تاپ خبر
دوره مکالمه زبان انگلیسی با مجموعه کتابهای Eight به همت مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد.
دوره مکالمه زبان انگلیسی با مجموعه کتاب های Eight در جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ کتاب های آموزشی Eight در کنار آموزش پنج مهارت اصلی زبان، براساس دیدگاه World Englishes نیازهای ارتباطی زبان آموزان را رفع نموده و آنان را برای موفقیت در مهمترین آزمون های بین المللی آماده می نماید.

مجموعه کتاب های Eight در ۱۶ جلد کتاب اراِیه شده است و سطوح آموزشی از کتاب ۱Aو ۱B تا کتاب ۸A و ۸B که آخرین کتاب آن است ارائه می شود. ایــن مجموعــه نفیــس آموزشــی کلیــه اســتانداردهای اتحادیــه اروپــا CEFR را داراســت و برمبنــای بانــک اطلاعاتــی (CORPUS) جامعــی بنــا نهــاده شــده کــه ســطوح ابتدایــی تــا پیشــرفته آمــوزش زبــان انگلیســی را پوشــش داده اســت.

در همین راستا دوره مکالمه زبان انگلیسی با مجموعه کتابهای(Eight 1A) روزهای فرد از ساعت17 الی 18:30 ،(Eight 2A) روزهای فرد از ساعت10 الی 11/30 و (Eight 3A) روزهای فرد از ساعت11/30 الی 13 از سه شنبه 9 شهریورماه در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان مرکزی آغاز شد.

همچنین دوره مکالمه زبان انگلیسی با مجموعه کتابهای(Eight 1B) نیز روزهای زوج از ساعت 16 الی 17/30 در  این مرکز آموزشی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان مرکزی به نشانی اراک- خیابان شهید بهشتی- کوچه مسجد حاج آقا صابر مراجعه و یا با شماره 5-08632241434 تماس حاصل نمایند.


نظر شما :