بهبود وضعیت روشنایی معابر محله کوی امام سجاد(ع) اراک در راستای طرح ملی تسهیلگری

۰۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۱ کد : ۳۵۳۰۷ معاونت فرهنگی تاپ خبر
مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک از بهبود وضعیت روشنایی معابر این منطقه در راستای اجرای طرح ملی تسهیلگری خبر داد.
بهبود وضعیت روشنایی معابر محله کوی امام سجاد(ع) اراک در راستای طرح ملی تسهیلگری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن خدیمی مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع) باغ خلج و رودکی اراک، تصریح کرد: با توجه به وضعیت نامطلوب کالبدی این منطقه، یکی از اقدامات این دفتر، بهبود وضعیت روشنایی معابر این منطقه بود.

وی افزود: بهبود وضعیت روشنایی معابر منطقه باغ خلج و رودکی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از کمبود روشنایی در سطح محله، بهبود وضعیت تردد ساکنین و ارتقای وضعیت شبکه برق رسانی محله انجام شد.

خدیمی در ادامه روند اجرای پروژه را در گام نخست بازدید و شناسایی معابر فاقد تجهیزات روشنایی و با روشنایی ضعیف، بروز رسانی اطلاعات موجود در این حوزه و اولویت بندی محدوده های نیازمند روشنایی، رایزنی و انجام مکاتبات با شرکت توزیع برق شهرستان اراک و اداره روشنایی معابر و در نهایت پیگیری و انجام اقدامات لازم از سوی اداره روشنایی معابر شامل نصب، تعمیر و تعویض تجهیزات روشنایی در معابر فاقد روشنایی و  با روشنایی ضعیف بیان کرد.

این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: دفتر تسهیلگری اراک با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و بهبود وضعیت اقتصادی خانواده و حمایت از گروه های آسیب پذیر با استفاده از ظرفیت‌های محلی و توانمندسازی مردم و تقویت مشارکت‌های مردمی مشغول فعالیت است.


نظر شما :