ویژه استارتاپ ها برگزار شد؛

کارگاه آموزشی "آشنایی با ثبت شرکت" در مرکز منش جهاددانشگاهی استان مرکزی

۰۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۱ کد : ۳۵۳۱۰ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
از مجموعه رویدادهای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان، کارگاه آموزشی آشنایی با ثبت شرکت ویژه استارتاپ ها به همت مرکز منش جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
کارگاه آموزشی "آشنایی با ثبت شرکت" در مرکز منش جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ از مجموعه رویدادهای کسب و کارهای فناورانه جوانان، کارگاه آموزشی آشنایی با صبت شرکت ویژه استارتاپ ها با حضور تیم های ایده پرداز و جوانان در محل مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با حضور مهندس حمزه پایمرد رئیس هیات مدیره شرکت نارین رهنما(شرکت تخصصی ثبت و رتبه بندی شرکت ها) و جمعی از علاقه مندان با ارایه مطالبی در خصوص تعریف شرکت، معرفی انواع شرکت، تفاوت شرکت و موسسه، آشنایی با قوانین شرکت، مزایای ثبت شرکت، آشنایی با مراحل ثبت شرکت، آشنایی با اقدامات پس از ثبت شرکت(گواهی ارزش افزوده و ...) در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار و در پایان به سوالات حاضران پاسخ داده شد.

گفتنی است؛ مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان جهاد دانشگاهی استان مرکزی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان با اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در استان با بسترسازی جهت برانگیختن جوانان و ایده پردازان دانشگاهی و تجاری سازی ایده های نوآورانه در حال فعالیت است.


نظر شما :