اتصال سامانه‌HIS مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی به سامانه HIX

۰۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۷ کد : ۳۵۳۳ معاونت پژوهشی
در راستای اتصال سامانه‌هایHIS به سامانه مدیریت داروخانه و ثبت نسخ کشور در بستر HIX ، این سامانه در مرکز درمان ناباروری امید رویان جهاد دانشگاهی راه اندازی شد.
اتصال سامانه‌HIS  مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی به سامانه HIX

به گزارش روابط عمومی جهاد د انشگاهی ، در راستای اتصال سامانه‌هایHIS به سامانه مدیریت داروخانه و ثبت نسخ کشور در بستر HIX ، این سامانه در مرکز درمان ناباروری امید رویان جهاد دانشگاهی راه اندازی شد.

 

انوری‌راد مسئول فناوری مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی در گفت و گو با روابط عمومی در این خصوص گفت: سامانه یکپارچه تبادل اطلاعات سلامت HIX یک میان افزار پیام گراست و وظیفه آن انتقال امن اطلاعات نسخ در قالب پیام های الکترونیکی بین سامانه های نرم افزاری در حوزه بهداشت است.

وی با بیان اینکه سازمان غذا و دارو متولی راه اندازی این سامانه است، افزود: این سامانه در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی راه اندازی شده و با نرم افزار  HIS نیز اتصال برقرار کرده است.

انوری‌راد گفت: با توجه به نوظهور بودن این سامانه در حال حاضر این روش تنها و ساده ترین روش اجرایی در این حوزه است و اتصال به سامانه HIX قابلیت بروزرسانی قیمت داروها، تایید اینترنتی نسخ و ... را داراست.


نظر شما :