آغاز طرح تلفنی حفظ قرآن «مشکوة» ویژه اعضای جهاددانشگاهی

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۸ کد : ۳۵۵۶۴ اخبار عمومی تاپ خبر
اولین دوره طرح تلفنی حفظ قرآن «مشکوة» ویژه جهادگران و خانواده اعضای جهاددانشگاهی با حضور ۲۵ نفر از سراسر کشور در حال برگزاری است.
آغاز طرح تلفنی حفظ قرآن «مشکوة» ویژه اعضای جهاددانشگاهی

به گزارش  روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی به نقل از روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، طرح تلفنی حفظ قرآن کریم «مشکوة» ویژه اعضا و خانواده جهادگران جهاددانشگاهی به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور آغاز شد و در اولین دوره این طرح ۲۵ نفر از سراسر کشور زیر نظر مربیان خود به حفظ قرآن به شیوه تلفنی پرداخته‌اند.

این دوره تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت و در پایان ترم، دو مرحله آزمون، یکبار از طریق پشتیبان براساس دستورالعمل‌های استاندارد و بار دیگر از سوی یکی از اساتید مطرح حفظ و به صورت تصویری انجام خواهد شد.

طرح تلفنی حفظ قرآن کریم به صورت غیر حضوری و از طریق تلفنی با محوریت حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم و با هدف ایجاد بستری مناسب به منظور انس و الفت این افراد، با قرآن کریم و مفاهیم والای آن برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور پیش از این و از سال ۱۳۹۷ طرح ملی حفظ تلفنی قرآن ویژه نابینایان و معلولین جسمی و حرکتی برگزار کرده که تاکنون هفت ترم از آن برگزار شده و بیش از ۹۰ نفر در این طرح مشغول حفظ قرآن هستند.


نظر شما :