نشست روسای واحدهای جهاددانشگاهی استان مرکزی و قم در راستای توسعه همکاری های مشترک

۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۲ کد : ۳۵۷۵۱ معاونت پژوهشی تاپ خبر
روسای واحدهای جهاد دانشگاهی استان مرکزی و قم در راستای توسعه همکاری های مشترک دیدار و گفت و گو کردند.
نشست روسای واحدهای جهاددانشگاهی استان مرکزی و قم در راستای توسعه همکاری های مشترک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر محمد حیدری رییس جهاد دانشگاهی واحد قم با حضور در اراک، ضمن بازدید از توانمندی های واحد استان مرکزی بر توسعه همکاری های فی مابین تاکید کرد.

وی با اشاره به توانمندی واحد استان مرکزی در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه درمانی و پژوهشی، افزود: تجارب همکاران واحد استان مرکزی در حوزه های آزمایشگاهی و درمانی می تواند به کمک واحدهای سازمانی این نهاد بیاید.

دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی نیز در این نشست ضمن معرفی ظرفیت های این نهاد، اظهارکرد: رویکرد مهم جهاد دانشگاهی بهره مندی از فناوری و بومی کردن آن است که در این زمینه در کشور پیشرو است.

وی تصریح کرد: در بخش درمان برنامه توسعه ای دنبال شده و مراکزی همچون کلینیک دیابت، مرکز ترمیم زخم، مرکز کاردرمانی، مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک راه اندازی شده است و خدمات تخصصی به مراجعه کنندگان عرضه می کنند.

غفاری زاده با اشاره به راه‌اندازی کلینیک تخصصی دیابت، یادآورشد: زیرساخت‌های این کلینیک فراهم شده و به زودی راه‌اندازی می‌شود.

رییس جهاددانشگاهی استان با تاکید بر اینکه یکی از اهداف جهاددانشگاهی تبدیل شدن به یک مجموعه شتابدهنده در استان است، خاطرنشان کرد: هدف این است که جهاد دانشگاهی به شاخص و ملاکی برای شتابدهندگی در استان بدل شود.

گفتنی است؛ در پایان این نشست دکتر حیدری و هیات همراه از ظرفیت های مجموعه جهاددانشگاهی استان مرکزی، آزمایشگاه جامع جهاددانشگاهی و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان بازدید به عمل آوردند.


نظر شما :