پیشران پوشاک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان مرکزی بیان کرد:

توسعه برند کسب و کارهای اسلامی ایرانی به بازار جهانی/بازار مد اسلامی ظرفیتی فرصت آفرین برای کارآفرینان دارد

۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۶ کد : ۳۵۷۷۶ مرکز رشد، تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
پیشران پوشاک ایرانی - اسلامی با بیان اینکه مد اسلامی ظرفیتی فرصت آفرین برای کارآفرینان به همراه دارد، گفت: بازار مد کشورهای اسلامی، فرصت مناسبی برای کارآفرینان مد و لباس در سراسر جهان به ویژه کشورهای مسلمان دارد.
توسعه برند کسب و کارهای اسلامی ایرانی به بازار جهانی/بازار مد اسلامی ظرفیتی فرصت آفرین برای کارآفرینان دارد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ فاطمه غنی پور مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی در نشست مشترک با زهرا مهاجرانی پیشران پوشاک طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان در خصوص راه اندازی اولین مزون و کارگاه تولید پوشاک ایرانی – اسلامی ضمن اجرای این طرح ملی در استان، افزود: این طرح با هدف مطالعه و بررسی منابع و استخراج اطلاعات جهت شناسایی فرصت ها و مزیت های شغلی استان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بخش پوشاک که در این طرح یکی از شاخصه های تولید به شمار می رود و گرایش های مختلفی را در زیرمجموعه خود دارد، و اکنون پوشاک ایرانی – اسلامی نیز یکی دیگر از گرایش های این حرفه محسوب می شود که در این زیرمجموعه قرار می گیرد.

غنی پور بیان کرد: راه اندازی اولین مزون پوشاک ایرانی – اسلامی، با نگاهی به فرهنگ غنی حجاب در ایران اسلامی تواند یک پدیده نوین در صنعت مد و لباس می باشد.که جوانان و علاقمندان را به خود جلب کند.

زهرا مهاجرانی پیشران پوشاک ایرانی - اسلامی در ادامه با بیان اینکه مد اسلامی ظرفیتی فرصت آفرین برای کارآفرینان به همراه دارد، گفت: بازار مد کشورهای اسلامی، فرصت مناسبی برای کارآفرینان مد و لباس در سراسر جهان به ویژه کشورهای مسلمان دارد.

وی خاطرنشان کرد: بازار مد ابزاری است تا با آن بتوان به شناسایی جذاب و رنگارنگ باورهای مذهبی به غیر مسلمانان پرداخت که این امر سبب می شود تا طراحان و تولید کنندگان در این زمینه بتوانند با حضور فعال در شبکه های اجتماعی ابزار توسعه کسب و کار اسلامی ایرانیان را بصورت برندینگ به جهان معرفی نمایند.

شایان ذکر است؛ طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اجرای جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی در حال اجراست.


نظر شما :