در راستای اجرای طرح ملی تسهیلگری صورت گرفت؛

تمدید پروژه آسفالت و کف سازی معابر اصلی و فرعی کوی امام سجاد(ع) اراک

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰ کد : ۳۶۰۴۴ معاونت فرهنگی تاپ خبر
تمدید پروژه آسفالت و کف سازی معابر اصلی و فرعی در راستای اقدامات دفتر تسهیلگری در زمینه بهسازی معابر محله کوی امام سجاد(ع) باغ خلج انجام شد.
تمدید پروژه آسفالت و کف سازی معابر اصلی و فرعی کوی امام سجاد(ع) اراک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن خدیمی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی امام سجاد(ع)باغ خلج و رودکی اراک با اعلام این خبر، گفت: با توجه به برگزاری نشست کارگروه فیزیکی به منظور بررسی مشکلات محله های هدف بازآفرینی شهری که در راستای کاهش معضلات در حوزه معابر اصلی و فرعی محله باغ خلج به عدم کف سازی بهینه و نابسامانی شمار زیادی از معابر فرعی و الزامی که این مهم در تمامی جنبه های تردد و جابجایی ساکنین و همچنین تاثیر مستقیمی که بر کیفیت زندگی ساکنین بهمراه دارد اشاره شد.

وی افزود: در پی اقدامات صورت گرفته از سوی دفتر امور اجتماعی استانداری و پیگیری های دفتر تسهیلگری و انجام مکاتبات برای برگزاری جلسات مکرر با مسوولین، این مهم به ثمر نشست و تمدید پروژه آسفالت و کف سازی معابر اصلی و فرعی در پی سلسله اقدامات دفتر تسهیلگری در راستای بهسازی معابر  محله کوی امام سجاد(ع) باغ خلج انجام شد.

خدیمی یادآور شد: دفتر تسهیلگری اراک با هدف افزایش کیفیت زندگی مردم با استفاده از ظرفیت‌های محلی و توانمندسازی مردم و تقویت مشارکت‌های مردمی افتتاح شده و مشغول به فعالیت است.


نظر شما :