نشست هم اندیشی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی با کادر درمان مرکز ناباروری جهاددانشگاهی

۰۶ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۴ کد : ۳۶۲۳۱ معاونت پژوهشی تاپ خبر
نشست هم اندیشی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی با کادر درمان مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی با هدف بررسی وضعیت موجود و ارائه راه حل های اصولی برگزار شد.
نشست هم اندیشی رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی با کادر درمان مرکز ناباروری جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی در نشست هم اندیشی با کارکنان و کادر درمان مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان ضمن قدردانی از زحمات آنان، اظهارکرد: ارایه خدمت به  بیماران و مراجعین این مجتمع درمانی از اولویت های مجموعه جهاددانشگاهی است.

وی با قدردانی از زحمات ایثارگرانه تمامی اعضای کادر درمان در طول شیوع بیماری کرونا، گفت: مجتمع درمانی جهاددانشگاهی همواره آمادگی کمک همه جانبه به مردم را دارد و از تمامی  امکانات خود جهت ارایه خدمات مطلوب استفاده خواهد کرد.  

غفاری زاده هدف از برگزاری این نشست را بررسی وضعیت موجود و ارائه راه حل های اصولی با کمک تمامی ظرفیت های موجود در جهاددانشگاهی استان عنوان کرد.

یادآور می شود؛ در این نشست کارکنان مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و پس از بحث و گفت و گو با در نظر گرفتن شرایط درمانی استان، تصمیمات موثری در این زمینه اتخاذ شد.


نظر شما :