سایه حزن انگیز ۲۸ صفر بر دل های میلیون ها دلباخته محمد و آل محمد(ص)

۱۲ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۲۱ کد : ۳۶۴۳۴ اخبار عمومی تاپ خبر
میلیون ها مسلمان در ۲۸ صفر در گوشه گوشه جهان و ایران در سوگ ختم رسولان، رحمت اللعالمین حضرت محمد مصطفی(ص) و سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی(ع) محزون و سوگوارند، پیامبری که صلح، ر حمت و مهربانی را برای بشریت به ارمغان آورد.
سایه حزن انگیز ۲۸ صفر بر دل های میلیون ها دلباخته محمد و آل محمد(ص)

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ 28 صفر دیگر از راه رسید، روزی که آخرین فرستاده خداوند با امتش وداع گفت و در عرش کبریا خانه گزید. صفر ماه حزن و اندوه برای امت محمد(ص) است، ماهی که اتصالش به خانه احزان محرم و پایانش با سوگواری گره خورده است.

امت محمد(ص) امروز در حزن و اندوه فراوان است، میلیون ها مسلمان دل های خود را به آسمان جانان گره زده و دیدگانشان در سوگ ختم رسولان و فرزند برومندش امام حسن مجتبی(ع) گریان است. امروز مهدی موعود(عج) در سوگ جد بزرگوارش و حضرت امام مجتبی(ع) محزون است.

ایران در این روز غرق در عزا و ماتم است، پرچم های سیاه برافراشته در عزای رسول مهربانی و سلاله های پاک ومطهرش گواهی بر حزن و اندوه دل ها در سراسر این خطه نبوی و ولایی است.

عاشقان و دلباختگان خاندان رسالت و امامت که از نخستین روزهای محرم رخت سیاه بر تن کرده و در عزای دردانه پیامبر یعنی سیدالشهدا(ع) و یارانش محزون شده اند، با آمدن 28 صفر حزن واندوه آنان دوچندان شده است.

بیست و هشتم صفر غروب آفتاب عالمتاب رسول خدا(ص) و عروج ماه فروزان امام حسن مجتبی(ع) برای دل های میلیون ها انسان عاشق و دلباخته حزن انگیز است و مظلومیت های خاندان رسالت و امامت یکی پس از دیگری در قلب ها ورق می خورد و سیل اشک ها جاری می کند.


نظر شما :