رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی خبر داد:

تقویت همکاری جهاددانشگاهی و اوقاف جهت راه اندازی دهکده سلامت در آینده نزدیک

۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۰ کد : ۳۶۷۰۴ اخبار عمومی تاپ خبر
رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: شرایط همکاری بین جهاددانشگاهی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در زمینه های کشاورزی، پزشکی، راه اندازی دهکده سلامت وجود دارد که انتظار می رود با تقویت ارتباطات و همکاری های برون دستگاهی زمینه این مهم در آینده نزدیک فراهم شود.
تقویت همکاری جهاددانشگاهی و اوقاف جهت راه اندازی دهکده سلامت در آینده نزدیک

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی در جریان بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از مجموعه جهاددانشگاهی استان، اظهارکرد: شرایط همکاری بین جهاددانشگاهی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در زمینه های کشاورزی، پزشکی و راه اندازی دهکده سلامت وجود دارد که انتظار می رود با تقویت ارتباطات و همکاری های برون دستگاهی زمینه این مهم در آینده نزدیک فراهم شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت های پژوهشی و دانش محور جهاددانشگاهی در کنار ظرفیت ها و سرمایه گذاری های اوقاف می تواند موجبات جهش تولید در استان مرکزی را فراهم آورد.

غفاری زاده با اشاره به اینکه باید ظرفیت های جهاددانشگاهی به خوبی شناسایی و مورد استفاده قرار گیرد، افزود: در حال حاضر جهاد دانشگاهی در برخی قسمت ها عملکرد موفقی از خود نشان داده است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: یکی از رسالت جهاددانشگاهی انجام اقدامات بر زمین مانده است که با توجه به ظرفیت و پتانسیل های این مجموعه درصدد دستیابی به این اهداف هستیم.


نظر شما :