فراخوان سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برای حمایت از پایان‌نامه‌های علوم انسانی

۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۵ کد : ۳۶۸۳۹ اخبار عمومی تاپ خبر
سازمان انتشارات جهاددانشگاهی با هدف نشر پژوهش­ های علمی و ترویج فرهنگ کتاب از پایان­ نامه و رساله­ های دانشجویان در حوزه­ علوم انسانی حمایت می­ کند.
فراخوان سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برای حمایت از پایان‌نامه‌های علوم انسانی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی به نقل روابط ‌عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، بر اساس این فراخوان پایان­ نامه ­هایی که در موضوعات مورد نظر این سازمان نگارش شده یا در دست نگارش هستند، مشروط به پذیرش در ارزیابی علمی مورد حمایت قرار گرفته و در قالب کتاب چاپ خواهند شد.

بر اساس این فراخوان، پایان‌نامه و رساله ­هایی که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در موضوعات زیر تدوین شده باشد، توسط این سازمان به چاپ خواهد رسید.

جهاددانشگاهی(اعم از تدوین الگوهای علمی، مدیریتی و فرهنگی مربوط به جهاددانشگاهی، تاریخ شفاهی جهاددانشگاهی و...)  سیاست‌گذاری و فلسفه علم و فناوری، دانشگاه‌پژوهی، اخلاق حرفه‌ای، حقوق مالکیت فکری، روش‌شناسی و روش تحقیق در علوم انسانی، مطالعات کتاب، کتاب‌خوانی و نشر، سیاست‌گذاری فرهنگی، فرهنگ و مدیریت جهادی، تاریخ شفاهی، ادبیات معاصر، هنر و معماری ایرانی و اسلامی، مطالعات رسانه، فضای مجازی، اقتصاد کاربردی و توسعه، کارآفرینی و کسب‌وکار، علوم شناختی کاربردی، آسیب‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی، اندیشه سیاسی در اسلام.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این فراخوان، از طریق نشانی research@isba.ir مکاتبه نمایند و یا با شماره 02166958381 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛ اولویت حمایت در خصوص آثاری خواهد بود که امکان تبدیل به درسنامه را داشته و یا این که به لحاظ علمی بدیع باشند.


نظر شما :