راه اندازی پویش "من واکسن می زنم" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۶ کد : ۳۶۹۰۷ اخبار عمومی تاپ خبر
رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی از راه اندازی پویش "من واکسن می زنم" با هدف ارتقاء سلامت کارکنان در جهاددانشگاهی استان خبر داد.
راه اندازی پویش "من واکسن می زنم" در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر علی اصغر غفاری زاده رییس جهاددانشگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر، گفت: این واحد سازمانی با راه اندازی پویش من واکسن می زنم، نسبت با فواید تزریق واکسن کرونا برای افزایش سطح آگاهی کارکنان، لازمه عبور از این مراحل دشوار را همبستگی و دعوت حداکثری به این پویش می داند.

وی افزود: این کمپین به صورت کاملا خودجوش بوده و سهم هر کسی در مقابله با ویروس کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پایبندی به استفاده از ماسک و تزریق واکسن کرونا می باشد.

وی هدف از راه اندازی این پویش را ارتقاء سلامت و تشویق کارکنان به واکسن زدن و اطلاع‌ رسانی در زمینه تبعات و خطرات واکسن نزدن و گام بلندی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بیان کرد.

رییس جهاددانشگاهی استان با اشاره به اینکه هم اکنون در رنگ بندی جدید کرونایی استان مرکزی از نظر ابتلا به ویروس کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد، یادآور شد: راه رهایی از ویروس کرونا انجام واکسیناسیون عمومی است که علاوه بر واکسیناسیون، دستورالعمل های بهداشتی باید در دستور کار قرار گیرد تا هرچه سریعتر از پیک پنجم کرونا عبور کنیم.


نظر شما :