معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی در دیدار با استاندار مرکزی :

جهاد دانشگاهی آماده نیازسنجی در حوزه صنعت است

۱۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۱ کد : ۳۶۹۸ اخبار عمومی تاپ خبر
معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی با توجه به سابقه فعالیت در عرصه های صنعتی ، آماده نیازسنجی از صنایع است .
جهاد دانشگاهی آماده نیازسنجی در حوزه صنعت است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در روز چهارشنبه 14 آذرماه پس از برگزاری آئین تجلیل و تکریم و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، مسعود شهرجردی سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی به همراه  دکتر شریفی‌زاده معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی ،  احمدی مدیرکل امور واحد‌های جهاددانشگاهی و فراهانی معاونت پشتیبانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی با آقازداده استاندار مرکزی و مهندس فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، احمد شریفی زاده در دیدار با استاندار مرکزی بیان کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه صنایع مختلف فعال است و با داشتن هفت هزار عضو جهادگر در سراسر کشور و چندین پژوهشکده و پژوهشگاه ماموریت ها و فعالیت های ویژه ای را در حوزه صنعت دنبال می کند .

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی پتانسیل نیازسنجی در حوزه صنعت را داراست، افزود: این مجموعه توسعه گرا توان راه اندازی کلینیک صنعت را دارد و تمامی امور خود را با نگاه انتقال دانش دنبال می کند .

شریفی زاده تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در قالب تفاهم نامه ای با بنیاد برکت کمک هایی را در راستای خدمات پزشکی و ناباروری ارائه می کند و با حمایت استان از این مجموعه می توان توسعه خدمات را به انجام رساند .

وی اضافه کرد: این نهاد انقلابی همواره بر استفاده از نیروهایی از دل جهاد دانشگاهی تاکید دارد و مجموعه ای خودکفا به شمار می رود . این نهاد شاید تنها سهمی ۱۰ درصدی از بودجه های دولتی داشته باشد و پارک های علم و فناوری و مراکز رشد با استفاده از منابع خود فعالیت می کنند .

به گزارش ایسنا؛ در این دیدار، سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی نیز سابقه جهاد دانشگاهی در استان را درخشان دانست و گفت: این مجموعه در برخی از فعالیت ها مانند خدمات پزشکی و درمان ناباروری فعالیت های منحصر به فردی را انجام می دهد و با ارقامی بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان یک خانواده را صاحب فرزند می کند .

سید علی آقازاده افزود: با توجه به اثربخشی این مجموعه لازم است که برای آینده از نظر فضا و امکانات و توسعه و تجهیز مدنظر قرار گیرد و با توجه به تخصیص اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری اگر اعتباری برای این مجموعه مصوبه شده است جهت جذب پیگیری شود.

 


نظر شما :