شهرجردی در آیین تکریم و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی :

زنجیره دانش تا ارزش ؛ مدل پیشروی جهاد دانشگاهی استان مرکزی

۱۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۹ کد : ۳۷۱۲ اخبار عمومی تاپ خبر
سرپرست جهاد‌دانشگاهی استان مرکزی گفت: بنای ما در مسئولیت محوله انجام مأموریت‌ها و رسالت‌هایی است که جهاد به لحاظ ماهیت خود و اسناد بالادستی برنامه توسعه جمهوری اسلامی و برنامه ششم توسعه جهاد‌دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی و پژوهشی، آموزشی، اشتغال و مراکز رشد برعهده دارد لذا در این راستا به منظور تحقق اهداف، مدلی تحت عنوان «زنجیره دانش تا ارزش» ترسیم شده است تا بتوانیم خروجی خوبی برای جهاد شرح دهیم.
زنجیره دانش تا ارزش ؛ مدل پیشروی جهاد دانشگاهی استان مرکزی

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، در روز چهارشنبه 14 آذر ماه آئین تجلیل و تکریم سید‌جعفر نظام‌دوست، رئیس سابق و معارفه مسعود شهرجردی سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار گردید.

به نقل از ایکنا استان مرکزی، مسعود شهرجردی، سرپرست جهاد ‌دانشگاهی استان مرکزی، در مراسم تکریم و معارفه رئیس جهاد‌دانشگاهی استان مرکزی که با حضور احمد شریفی‌زاده، معاون هماهنگی و امور مجلس دفتر مرکزی جهاددانشگاهی و مسئولین استانی در سالن اجتماعات جهاد‌دانشگاهی استان برگزار شد، با اشاره به ۶۲۰۰ شهید استان، بیان کرد: استان ما مهد مفاخر و یک چهارم نخبگان کشور است، استان با وجود داشتن ظرفیت‌های صنعتی شرایط خاص خود را دارد با اینکه پذیرفتن مسئولیت جهاد و مدیریت آن جرأت می‌خواهد ولی با پشتوانه همه همکاران، تفکر و تلاش‌های صادقانه و ظرفیت‌های فرهنگی اجتماعی مسئولیت را پذیرفتم.
وی ادامه داد: جهاد‌دانشگاهی شبیه هیچ سازمانی نیست و اعضای آن هم کارمند نیستند، خدمت کردن در این نهاد مانند نشستن دور میزی گرد است که هرفرد هر جای آن بنشیند مسئول است و شرط جهادگر بودن تلاش خالصانه کردن است و همچنان خود را یکی از جهادگران می‌دانم.
شهرجردی بیان کرد: جهاد‌دانشگاهی به لحاظ مختلف در جایگاه خوبی قرار دارد، فرصت داشتن نیروهای جهادگر، فرصت در اختیار داشتن بهترین و موفق‌ترین خبرگزاری‌های استان، فرصت گروه‌های موفق پژوهشی، فرصت حضور در پالایشگاه مادر استان، فرصت خدمت‌رسانی در زمینه حل مشکلات ناباروی مردم، فرصت داشتن آموزش‌های علمی کاربردی و تخصصی کوتاه مدت، پتانسیل سنجش و رصد افکار عمومی و نشر مباحث پژوهشی و آموزشی کمک می‌کند تا در این نهاد موفق‌تر عمل کنیم.
وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با مجاهدت‌های همکاران به بخشی از کارنامه نظام در استان دست پیدا کنیم، بنای ما در مسئولیت محوله انجام مأموریت‌ها و رسالت‌هایی است که جهاد به لحاظ ماهیت خود و اسناد بالادستی برنامه توسعه جمهوری اسلامی و ششم توسعه جهاد‌دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی آموزشی و پژوهشی، آموزشی، اشتغال، مراکز رشد برعهده دارد در این راستا به منظور تحقق اهداف، مدلی تحت عنوان «زنجیره دانش تا ارزش» ترسیم شده است تا بتوانیم خروجی خوبی برای جهاد شرح دهیم.
این مقام مسئول افزود: در راستای برنامه‌ها، اقدامات خوبی انجام شده و اخذ مجوزهای راه‌اندازی مراکز آموزش تخصصی، فاز دوم مرکز ناباروری، مجوز راه‌اندازی کلینیک سلامت، مرکز رشد واحدهای فناور، راه‌اندازی کلینیک غدد، پذیرش هسته‌های فناور، افتتاح و راه‌اندازی دفاتر ایکنا و ایسنا در شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.
شهرجردی بیان کرد: جهاددانشگاهی کارهای برزمین مانده را بر داشته و در حد توان در راستای رشد و توسعه استان فعالیت خواهد داشت.


نظر شما :