مقدسی نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی:

ایسنا رسالت خبری خود را به خوبی انجام داده است

۱۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۲ کد : ۳۷۹۴ معاونت فرهنگی تاپ خبر
نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: ایسنا در سطح استان و کشور عملکرد خوب و قابل تقدیری را از خود بر جای گذاشته و رسالت مهم خبری خود را به خوبی به انجام رسانده است.
ایسنا رسالت خبری خود را به خوبی انجام داده است

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ، سید مهدی مقدسی به جهت بیستمین سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا، با حضور در این خبرگزاری با خبرنگاران این رسانه به گفت‌و‌گو نشست و ضمن تبریک بیستمین سالگرد تاسیس ایسنا، افزود: این خبرگزاری انصاف را در انتشار اخبار و تحلیل‌ها رعایت کرده و شان یک رسانه را در رابطه با انتقال سریع و صحیح اخبار و مستقل بودن و اطلاع رسانی صحیح انجام داده که همه قابل تقدیر است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم این مسیر روز به روز بهتر از گذشته طی شود، واقعیت این است که وقتی یک رسانه با این روند حرکت می‌کند در نتیجه اعتماد عمومی هم نسبت به او افزایش پیدا خواهد کرد و با توجه به عملکرد بی طرفانه ایسنا و سرعت بالای انتقال اخبار، اگر از هر طیفی سوال شود در خصوص این خبرگزاری نظر مثبتی دارد.

مقدسی همچنین با اشاره به تغییر ریاست جهاد دانشگاهی استان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد ارزشمند به عنوان یادگار امام(ره) است که خدمات ارزشمندی را در طول سال‌های تاسیس بویژه در حوزه‌های پژوهشی و آموزشی داشته است. مدیریت جهاد دانشگاهی موفق بوده و تمام اقدامات با دلسوزی و موفقیت انجام شده است.

وی اضافه کرد: واقعیت این است که شرایط موجود اقتصادی کشور کار را برای این نهاد نیز دشوار کرده است، و بر این اساس حمایت ها از این نهاد ارزشمند باید افزایش پیدا کند تا جهاد دانشگاهی بتواند اهداف تعریف شده را دنبال کرده و به آنها دست پیدا کند


نظر شما :