۳۰ آبان؛ تمدید مهلت ارسال آثار به کمیته علمی حوزه پژوهشگران جوان در استان مرکزی

۲۹ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۱ کد : ۳۸۱۳۸ معاونت پژوهشی تاپ خبر
مسوول کمیته علمی حوزه پژوهشگران جوان در استان مرکزی از تمدید مهلت ارسال آثار پژوهشگران به این کمیته علمی خبر داد.
۳۰ آبان؛ تمدید مهلت ارسال آثار به کمیته علمی حوزه پژوهشگران جوان در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی استان مرکزی با اشاره به مسوولیت برگزاری کمیته علمی در حوزه پژوهشگران جوان زیر 30 سال به جهاددانشگاهی، گفت: مهلت ارسال آثار به کمیته علمی در حوزه پژوهشگران جوان در استان مرکزی تا 30 آبان ماه جاری تمدید شده است.

وی شرایط ارسال مدارک را شامل فعالیت های پژوهشی خارجی از اول اکتبر ۲۰۲۰ تا پایان سپتامبر2021 ، فعالیت های پژوهشی داخلی از اول مهر ۱۳۹۹ تا پایان شهریور 1400 و کلیه مستندات به همراه پرسشنامه به صورت فیزیکی عنوان کرد.

مرادی در خصوص ارسال مقالات اضافه کرد: پژوهشگران می بایست صفحه مربوط به لینک مقالات، پرینت IF مربوط به آن) از سایتReuters  Thompson ، مدارک مربوط به Hot Paper بودن، تاییدیه اختراع، پژوهش برتر و ... برای هر کدام از فعالیت ها بطور مجزا به پیوست فرم مربوطه ارسال کنند.

این مقام مسوول اظهارکرد: تاکنون حدود 14 اثر از دانشگاه علوم پزشکی، معاونت غذا و دارو، آموزش و پرورش، برق باختر، شرکت گاز  و ... به دبیرخانه این کمیته ارسال شده است.

به گفته وی؛ فرم پرسشنامه انتخاب پژوهشگران به نشانی http://researchweek.araku.ac.ir برای علاقه مندان در دسترس می باشد.

مسوول کمیته علمی حوزه پژوهشگران جوان در استان مرکزی در پایان هدف از انتخاب پژوهشگر جوان را شناسایی، جذب، پرورش، حمایت، هدایت و اعتلای سطح علمی آنان عنوان کرد و افزود: مراسم تجلیل از پژوهشگران جوان، آذرماه سال جاری همزمان با هفته پژوهش در دانشگاه اراک برگزار می شود.


نظر شما :